8 Magiske uker

I går var den vesle tassen min 8 uker allerede å forandringene er enorme! Jeg er helt overveldet av følelser for den vakre skapningen å for hver dag som går får man bare mer og mer kontakt.. Noen ganger er stemningen så magisk at det kribler fra topp til tå. Ja, jeg er så forelska at hjelp!

Dagene mine går i pupp, bleieskift og pupp å jeg har aldri før følt at dagene mine har vært så fullkomne noen gang. Jeg føler meg så tilpass i den nye hverdagen min å dagene mine er liksom 100% nå. Jeg har det bra å det har den lille også♥ minstemann sover en del enda selvom våken tiden stadig blir lengre. Gutten sover på natta og er alltid like blid når han våkner. Gud så heldig jeg er som har en så fornøyd liten gutt som spiser masse, sover godt og som bare vil kose og kose 🙂 (bank i bordet)! Er han fornøyd er jeg overlykkelig!♥


 


Min vakre Diamant♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg