My Valentine <3

Ja, jeg vet det kommer litt sent, men det har sine årsaker det også! Jeg vet jeg sa at februar var en pyton måned, å det var den. Men så var det noen fatastiske lyspunkt alikevel! 🙂

Jeg var ganske så furt på valentines siden samboeren min ikke hadde fikset til noe speaielt. Han sa han hadde noen planer, men di planene var da tydlighvis ikke den dagen.. Jeg var så utrolig skuffet på han siden jeg som alle andre jenter elsker å bli overrasket, å spesielt på sånne dager. Ja, faktisk den værste valentines dagen på århundre! (men til hans forsvar, det ble bedre!)

17.februar kom samboeren min på jobben min for å hente meg, det var da tre dager etter valentine å jeg var fortsatt litt småfurt på han. Men, når han kom å hentet meg hadde han med seg et lite rosa halsbånd, et lite rosa flexibånd og en liten blå seng. æææ, “nå skal vi ut på tur” 🙂 Vi skulle nemlig hente den lille prinsessa vår som jeg forelsket meg i på bare få sekunder over et bilde. Som jeg hadde mast om i evigheter å få møte. Ei nydlig lita jente på 8 uker som var klar for å møte den store verden alene uten mamman sin. Ikke rart jeg måtte vente litt lenger enn akkurat 14.feb! 

Såe, jeg har blitt mamma igjen til ei lita prinsesse <3


#happyface

Ha en super torsdag <3

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg