Sånn kan du bære skjerfet ditt i høst

Det begynner å bli kaldt ute, å er du like frøsin som jeg kan jeg fort komme meg et lite, men smart tips til deg. Jeg var på vei ut døra i sta, å i det jeg driver å krangler med et skjerfet jeg skulle ha på meg over en poncho fant jeg en liten løsning for at jeg ikke skulle få den “kalde gløppa” i nakken. Jeg ble så frustrert siden jeg er så lita åsså ville jeg ikke at skjerfet skulle virke så stort. For det føles noen ganger som at jeg skal drukne i disse store, men meget behagelige skjerfene. 

Siden jeg er så liten så synes jeg ikke det ser så bra ut at det skjer så mye rundt ansiktet og overkroppen min, heller at det skal være litt mer parallellt så jeg slipper jeg å bli litt sånn opp-ned-kjegle-forma i helheten. 

Så, det funka hvert fall for meg! Ser ut som jeg har på en kort poncho oppå en kort poncho, men synes det så veldig elegant ut. Samtidlig som jeg får følelsen av å både ha på skjerf, (noe jeg for så vidt har), så får jeg også følelsen av å ha på meg en god genser. 🙂 Jeg får ikke det kalde gløppa i nakken pluss at det ikke ser ut som jeg driver å drukner meg selv i et digert skjerf.. Perfekt! 

Bare kast det rundt deg å gå ut 🙂 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg