Utfordringene står i kø

♥Ja, CPAP er fjernet, oksygenet er blitt tatt bort og Link har ikke lenger så lange puste stopp at det er grunn til overvåkning 24/7 hos intensiv. Jeg kjenner jeg sliter litt med denne biten om at vi ble flyttet på eget rom, jeg er på hugget så fort alarmene slår selvom jeg skjønner at det kan være pga sensorene osv, men jeg må bare stole på di som kan dette her! 

Utfordringene nå er at Link enda er sliten og slapp pga hosten hans. Han har null energi og har ingen vektøkning i det hele tatt. Den siste uken har han gått opp 10g kontra fra 200- 250g di første ukene. Enda en utfordring nå er at jeg er på vei til å miste melka mi, jeg prøver å pumpe meg hver 2-3 time etter jeg har lagt til Link, men jeg har merket at det har blitt mer og mer nedgang. Jeg har lagt Link til puppen før ham får mat via sonde, men han har rett og slett ikke krefter igjen etter hostekulene til å få i seg nok mat selv. Han får i seg noe å er sterk i kjeven å er sugelysten så kjenner jo at han kjemper, men produksjonen min er nok ikke er bra nok til at han skal få i seg stort heller. Jeg prøver så godt jeg kan å slappe av mellom slagene her, men det er ikke lett! Jeg prøver å spise og drikke så mye jeg orker og litt til, stresse ned og igjen, slappe av. Men dette er for meg helt sykt vanskelig! 

Jeg må prøve å roe meg for Link sin skyld, melka er sååå viktig for han, spesielt nå? 

2 kommentarer
    1. Melka di er viktig, så pump ut og saml opp de dråpene som kommer. Men skulle melkeprpduksjonen stoppe helt opp på grunn av stress og alt, finnes det andre måter å få gitt sønn din nødvendig næring på.
      Stopp i melkeproduksjon ville ikke være krise, og du ville ikke være noen dårligere Mamma av den grunn.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg