Sykdom, uken som har vært

♥Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke har vært veldig tilfreds med å ta med meg Link ut av leiligheten di siste dagene. Han har slitet så fælt med magevondt di siste ukene å har gråte så masse. Derfor har jeg ikke ville tatt han med så mye ut for ting er litt lettere å gjøre her hjemme når det starter på. Det har vært en periode med mye opp og ned, pluss at det har vært kaldt å jeg er livredd for at han skal bli syk igjen. Mio har hatt øyebetennelse, så han har vært hjemme hele uka også å det har vært veldig koselig selvom det merkes. Nye legebesøk, litt øyedråper og masse kos♥

MEN, vi HAR vært ute altså.. vi har vært ute å kost seg masse så var helt nødt til å dra å kjøpe en utedress til på mandag.. Han har jo dressen sin i barnehagen, å han vokser jo så ekstremt fort så alt her hjemme synes jeg plutselig var altfor lite.. Snart så jeg ikke henger med i svingene her. 

Både Mio og Link begynner å bli ganske så bra nå så håper februar og mars går kjempe fort! (Det er jo da det er mest virus ute å gå) så nå ser jeg virkelig frem til lysere tider♥

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg