STOR takk!

Link er nå litt over 10 uker gammel, men hadde han han kommet tli termin hadde han vært 10 dager idag. Det er ganske stor forskjell. Jeg skal ikke legge det under et bord at det har vært noen knall tøffe uker på sykehus og MANGE bekymringer. Det har blitt MINIMALT med søvn for å si det sånn. Di siste ukene har jeg nok hatt maks to-tre timer om natta pga bekymringer, stress, og enda mer bekymringer. Helt utrolig at di sa på sykehuset at jeg virket som en veldig rolig mamma som di synes taklet situasjoen veldig fint. Di følte jeg tok kontroll og var ei bestemt frøken. Hmm, tjaa..jeg liker å ha kotroll, å ja, jeg er bestemt!

MEN, det at jeg virket rolig og taklet situsjonen fint var vel bare utenpå det da. For inni meg skrek jeg og var bajas.. Men ja, for meg var det veldig viktig å  ikke gå rundt å stresse over Link. For er det en ting jeg er ganske så sikker på så er det at han glatt hadde merket det, å det hadde jeg aldri hatt samvittighet til å latt han gjøre.

Men nå, Link er frisk å vi er endelig hjemme igjen og fått roet oss litt etter noen knall tøffe uker. Han har litt hoste igjen, men på langt nær sånn som han har hatt. Link er 10 uker å nå har vi vært på sykehus i litt over 5 uker tilsammen. Nå håper jeg virkelig at vi slipper noe mer å at vi forblir friske alle sammen. Link har gått igjennom så utrolig mye nå på disse få ukene, og Mio skjønner mer en vi tror så når jeg kom hjem var han nesten litt furt på meg. Å det skjønner jeg godt, men heldigvis gikk det fort over når han så lillebror. Så nå ønsker vi bare å bli store og mer sterke sammen alle♥

Vi sier takk for oss å takk til alle som har vært heltene våre gjennom så mange uker! Vi har følt oss i gode hender hele veien♥ Stor takk til alle som har sendt varme tanker til oss, det har vært veldig støttende! Jeg er helt overveldig av alle meldinger jeg har fått og alle som har sendt så mange fine ord. Det er helt sykt hva noen få ord kan gjøre, så STOR takk alle sammen♥  Vi hjerter dere alle♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg