Siste uka og bursdagsfeiring

♥Den siste uken har vært veldig fin sett bort fra situasjonen vi sitter i💙 reglene har endelig blitt litt endret på på sykehuset å jeg får lov å ligge hjemme om nettene💙 det er veldig godt å ligge i egen seng å våkne opp til di eldste guttene, for så å dra på sykehuset å besøke Ask Emilio på dagtid💙 På denne måten blir ikke hverdagen sååå endret med tanke på Mio og Link sin hverdag, så ting har roet seg betraktelig for oss alle nå.

Ask Emilio er stabil og fin å jeg kan på en måte roe meg ned i uroen på en måte, hvis det høres riktig ut….!? Å sove hjemme å vite at han har det fint… uansett, jeg skulle vel egentlig delt meg i to, men det er noe jeg ikke klarer, så disse ukene må bare bli slik.. eller, vi tar en og en uke åsså må vi jo bare se 💙 vanskelig å planlegge noe!

Men, vi hadde hvertfall en skikkelig fin bursdags feiring for Mio på søndag! Var veldig godt å se igjen familie og venner etter lang tid. Mio og Link koste seg veldig med di andre barna💙♥️ Feiringen ble super fin å vi takker alle sammen som kom for å feire bursdagsbarnet vårt💙 dagen ble vellykket!

Kaka til Mio♥

To gode venner♥

Lillebror Link Elias koser seg med kake♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg