Puls på nesten 200

I dag tidlig var ikke minstemann noe særlig i slaget.. han startet morgenen vår med en puls på nesten 200 som vedvarte lenge å deretter et hosteanfall som ikke lignet noe! Han er fortsatt tett som bare det å jeg regner med at han har kjempe vondt i halsen sin nå.. det sitter enda helt sinnsykt masse slim i bringen hans som irriterer veslegutten å maten går fortsatt inn via sonde❤️

Etter et par timer på brystet mitt etter denne kula i sta gikk pulsen ned, men i dag er han ikke spesielt i god form. Vi belager oss på sykehuset opphold i hvertfall noen dager til for å se hvordan Link er❤️ 

Nå starter Link og jeg nyåret på sykehus, men neste år skal vi få det helt sinnsykt koselig! Jeg og Link har det veldig koselig sammen her også, men kjenner jeg savner både Mio og Melis helt sinnsykt masse nå at jeg bare blir lei meg.❤️ men som sagt, neste år skal vi kose oss alle sammen❤️ Mio&Link&Melis❤️

 

Insta-> lineramona

Godt nyttår alle sammen❤️ Håper dere får en fin kveld❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg