Opp-og nedturer

Etter vi tok av high flow har det skjedd noen saker.

Rett etter vi tok av high flow dippet Ask Emilio i metning. Han fikk et bittelite pulsfall også, men han kom seg opp ganske raskt selv. Det var skikkelig skummelt da dette var da han tok bryst og koste seg, så etter det ble jeg helt ærlig veldig usikker og redd for amme. Det gikk seg til etter 1,5 dag, å da begynte det å se veldig mye bedre ut. Etter noen dager til begynte det virkelig å se ut som om at vi begynte å komme oss nærmere hjemreise, å ting generelt ble veldig mye lysere for oss. Vi var liksom sååå klare for å dra hjem at jeg tenkte å ta den skikkelige sommervasken hjemme å bare få absolutt alt klart til vi skulle hjem. (Høres litt ut som om at jeg ikke vasker hjemme ellers, men det gjør jeg altså) men dere veit den skikkelige skikkelige rengjøringen man tar en gang hver andre måneden eller noe sånt..!?? Under alle flater, vegger, tak osv…..jah, alikevel…

På tirsdag igjen, da kom det en skikkelig nedtur. Vi hadde prøvd å gi litt flaske før på dagen siden jeg begynner å miste melka mi igjen. Å siden han er så flink til å amme og viser stor interesse for det så valgte vi å begynne så vidt det er å gi litt flaske.

I hvertfall, etter et måltid med flaske og under amming på neste måltid fikk han igjen puls-og metningsfall. Det var virkelig ikke noe gøy, å det pågikk så lenge at de var i ferd med å gi oksygen igjen. Han kom seg heldigvis selv etter det som føltes ut som timer, men han var helt utmattet stakkar. Det var så ille å se den lille guttungen slite så fælt at jeg stivnet helt. Kroppen min ble bare helt kald å det føltes ut som jeg frøys fast i stolen jeg satt i. Dette er noe av det ekleste jeg har vært med på at jeg fikk totalt angst for å amme og gi flaske igjen.

Jeg har vegret meg hele uken, å har vært super deprimert disse dagene. Ikke bare pga det som har skjedd i forhold til Ask Emilio, men jeg har virkelig savnet Mio Nathaniel og Link Elias også. Jeg har prøvd å se på det lyse siden, men det har vært så slitsomt at jeg ikke har hatt noen energi i det siste. Nå har det heldigvis roet seg litt igjen å amming har virkelig gått seg til selvom han ikke tar noen hele måltider helt enda. Hjemreise kan vi se langt etter enda, men i dag er han i uke 36. Det jeg kan betrygge meg med er at disse puls-og metningsfallene kommer han til å vokse av seg før vi drar hjem heldigvis!♥️ Å om litt er guttene mine hjemme igjen også, å da skal jeg benytte hvert eneste sekund sammen med di♥️ sjekk ut hva di har gjort i helgen ved å følge Kimshira på insta😘

Følg gjerne Kim og meg på insta♥

Kim♥ Kimshira 

Meg♥ Lineramona

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg