Mio tok over nettet

Over en million har sett sønnen min på nettet, både i USA, Norge og flere andre land!

På tide med en oppdatering igjen siden det er en del lenge siden sist! Takk til dere som følger med uansett♥

For ca 3 måneder siden ble jeg offisielt en hockey-mamma. Det startet i sommer da eldste sønnen min på 2,5 år nå begynte å snakke om rulleskøyter. Ikke vet jeg hvor han hadde det fra, men uansett så var det klart og tydelig noe han ønsket seg! Det ønsket klarte ikke jeg å oppfylle da jeg lette overalt etter rulleskøyter i størrelse 22. Jeg skjønner selv at det kanskje ikke er så vanlig å lete etter det da gutten bare var to år da, men det gnagde litt når jeg skjønte at dette var noe han hadde skikkelig lyst på å jeg ikke klarte å fikse det! Han fikk en sparkesykkel med tre hjul på isteden å det var også veldig gøy, selvom det ble noen blåmerker og skubb sår. (kan bare tenke meg hvordan det hadde blitt med rulleskøyter):s huff!

Men, så begynte hockey sesongen i høst å det eneste han ville se på på tv´n var hockey. Vi har vært på noen hockey kamper å en som sitter helt rolig i 3*20 minutter å studerer hvert eneste skudd og bevegelse er Mio. Han er så interessert å følger skikkelig med, jeg tror jeg aldri har sett noen så engasjert noen gang som det Mio er! Da det ble snakk om skøyter så var det noe gutten hadde lyst til å prøve å det klarte vi å fikse i hans størrelse. Heldigvis!

Da dagen kom å Mio fikk prøve seg på skøyter for første gang var selvfølgelig dette litt vanskelig i starten. Men jeg har aldri sett en to åring, etter ca 2,5 time på is gå så latterlig bra på skøyter som Mio gjorde! Jeg kan skrive under på at han ikke er født med skøyter på beina, men at det kan se sånn ut er det ingen tvil om! Han er jo helt rå, å han synes det er så gøy selv. Jeg elsker det smilet han får så fort han får på seg skøyter på bena, å hvor gøy han synes dette er. Hele gutten blomstrer å han har nok funnet en interesse han kommer til å komme langt i om han vil selv!

For noen uker siden ble en video delt av Mio på facebook, å videoen har blitt vist over en million ganger. I USA, Norge og flere andre land. Der fikk vi virkelig erfare Hvordan sosiale medier fungerer å hvor fort ting blir delt der! 

Hvis dere vil så kan dere følge Mio på både Insta, facebook og youtube nå, Mioonice heter han♥ Trykk gjerne abonner på kanalen hans på youtube også, det er gratis å det eneste dere gjør er å støtte kanalen hans ♥

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg