Mio og Link forteller dere navnet på babyen

Den lille søtingen vår har hatt navn helt fra starten av♥

Jeg synes det er helt utrolig at vi har klart å holde dette «hemmelig» så lenge. Helt fra første dagen jeg tok testen å fant ut at jeg var gravid, fra den dagen av har lillegutt hatt et navn♥ han har hatt et navn hele veien, å for første gang har Kim og jeg vært helt enige! Vi spurte Mio om hva han tenkte å det aller siste valget tok han.

Mio har skjønt dette så utrolig godt, å helt fra magen begynte å vise seg å han fikk mer og mer forståelse så har han spurt meg hver morgen om hvordan lille … har det i dag!? «Har han det fint i magen din i dag mamma?»

Ja, altså, jeg har blitt så overrasket over hvor omsorgsfull Mio er, å over hvor mye han er tilstede. Alle spørsmålene han kommer med, å over hvor høflig og snill han er.. jeg har blitt helt tatt på senga noen ganger å så rørt jeg blir♥ det er helt utrolig å jeg er så stolt over alle di tre små! Jeg er så heldig!

Men ja, nok om det.. Navnet til babyen vår kommer her♥

♥♥♥

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg