Min beste Mio

Mens dagene her bare flyter av gårde på sykehuset sammen med Link som jeg håper snart blir bedre, så kom jeg til å tenke på en ting. Det er den 3.januar og Mio er 19 måneder i dag! Han er faktisk nærmere to år nå enn ett å følelsen er bare merkelig.. Lille gutten min har blitt så stor❤️ Han begynner å bli en stor gutt nå selvom han nok alltid kommer til å være babyen til Mamman sin. Han har vokst mye på kort tid etter han begynte i barnehagen, som er veldig gøy og se! Jeg var jo sååå skeptisk på om jeg skulle sende han i barnehagen når han var ett år eller om jeg skulle vente til han ble hvertfall 1,5-2 år. Men jeg angrer ikke på at han faktisk begynte når han var 1 år! Fra første dag i barnehagen var han veldig trygg på seg selv og ikke minst trivdes han stort. 

Di siste ukene har jeg sett en løsningsorientert og skikkelig trygg Mio. Han skjønner alt vi snakker om og er kjempe smart.❤️ Han leker med absolutt alle barn å kan virkelig det å kose seg. Han er meget bestemt og utspekulert, men det skulle vel bare mangle noen alder av 19 måneder. 

Det å våkne opp hver morgen til det smilende ansiktet ditt gjør meg ekstremt lykkelig! Du er virkelig noe for deg selv, å jeg elsker deg av hele mitt hjerte Mio Nathaniel❤️ du er rå! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg