Litt av uken som var

God mandags kveld ♥

Jeg må bare si at denne uken som har vært har vært kjempe fin! Vi har endelig kunne gjort litt sånn “normale” ting som å bare dra en tur i svømmehallen sammen med Link. Det var så deilig å det tror jeg Mio også syntes va veldig stas 🙂 Han ELSKER jo å bade, å som snart en to åring så hopper han selv fra kanten av bassenget og storkoser seg i sklier å alt. Han finnes ikke redd for noen ting omtrent. På en måte er det kjempe fint, men på en annen måte så synes jeg det kan være litt skummelt at han ikke er redd noen ting. Så, den mamman her er alltid på vakt.

 

(Tid til en selfie når barna sover har man jo alltids)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

På onsdag var vi hvertfall å tok våres første bad å man kunne se at Link også koste seg veldig i terapibassenget der med dempet belysning og god musikk. Han slappet virkelig av å til og med sovnet en dupp midt oppi det hele. Såå deilig med en så avslappet unge. (Han har ikke akkurat vært avslappet disse månedene etter julestria). Så dette var bare kjempe godt for oss alle.

Vi har også vært mer ute enn inne disse dagene. Jeg har ikke vært bekymret for å ta med meg Link ut i det hele tatt, så vi har vært masse på standa og lekt der. Mio er veldig glad i alt som har med vann å gjøre. Vi har vært å besøkt dyrene på gården oppe på ekeberg, noe som også faller i smak hos Mio. Ja, vi har rett og slett kost oss så masse ute i sola at jeg har ikke ord. ♥

Jeg har masse herlige bilder etter vi var på stranda så det skal jeg legge ut mer av.

I dag har vi egenltig ikke gjort stort. Mio har hatt fri fra barnehagen for å kose seg litt her sammen med oss. Jeg synes helga går så altfor fort at jeg får liksom ikke nok av å være sammen med barna.♥ Det er liksom torsdag å vi gleder oss til fredag, å vipps så er det mandag igjen.. tiden går..

 

Ha en fin uke alle sammen♥

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg