Lille Prinsen vår er født

♥ Da skal nyheten få komme frem å vi er igjen stolte foreldre til en liten gutt som kom den 28.mai klokken 02.47♥

Lillegutt og jeg klarte ikke å holde igjen lenger etter veldig hard jobbing så han meldte sin ankomst i veldig god tid før termin i går. I uke 27+4 valgte han å bli med på festen utenfor livmoren å alt ser kjempe fint ut! Heldigvis er han like sterk og sprek som sine eldre søsken å ting ser veldig bra ut! Pusten går av seg selv, men han har cpap som en liten støtte♥️ Jeg er nå en veldig stolt 3 barns mor pluss at jeg er så heldig som i tillegg har to bonusbarn♥ nå gleder jeg meg helt sinnsykt til å få samlet hele gjengen min igjen for den følelsen der er jeg ganske sikker på at blir helt magisk! Jeg gleder meg så innmari til tiden fremover nå å føler meg så heldig!♥

Følg oss gjerne videre på insta ♥ Lineramona


 

5 kommentarer
    1. Gratulerer så mye til dere alle sammen med den fine gutten. 🥰👶Masse klemmer fra naboene Tommy og Brit.

    2. Nommin, hællandussen 🥰😍 Gratulerer så mye til dere alle 💕 Nydelig liten gutt er det👶

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg