Kort oppdatering om di siste dagene som har vært

Alt har vært stabilt og bra! Jeg har hatt mye vondt i hodet og hatt et veldig lavt blodtrykk, men babyen har hatt det veldig fint💙 to lungemodningssprøyter har fått sin fulle ekkelt og Adalaten har hjulpet meg med sammentrekninger og nedpresset. Jeg har følt jeg ikke har trengt å uroe meg max så det har jeg prøvd å ikke gjøre♥️

Selvom det har vært litt kaos og blandede følelser i hodet mitt di siste dagene så har jeg ligget her å fått roen, sett litt på Netflix, spist mat, drukket mye og snakket med babyen i magen💙 kontakten har vært så god mellom oss, responsen har vært en deilig følelse å jeg elsker den lille kabraten så høyt!

Jeg savner guttene hjemme helt ekstremt, men jeg vet at di koser seg sammen med både Pappa’n sin og nær familie. Jeg gleder meg så fælt til vi er samlet alle sammen ♥

Her kommer et lite kjærlighetsdryss av bilder♥



Følg oss gjerne på Insta og snap 💙 Lineramona

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg