Julen 2018 er bare trist

♥Dagene på sykehuset er enormt harde og vonde. Det å se den lille gutten sin så sliten og slapp, å samtidig må i gjennom så utrolig mye fysisk er helt forferdelig! Jeg skulle byttet plass med Link på sekundet! Det tøffe starten han har fått på livet er helt syk å jeg beundrer deg gutten på det sterkeste. Han er så tapper å bare helt til å smelte av♥ med den lille trutmunnen sin, di søte smattelydene han lager hele tiden, det lille smilet han gir av seg å den lave lyden den skjøre stemmen klarer komme med♥ hjertet mitt er solgt og delt i to, et halvt har Mio stukket av med og et halvt har Link beseiret lett♥ Jeg er så stolt av di begge å jeg elsker begge så sinnsykt høyt at det gjør vondt! 

Jeg gråter og er trist, er sliten og utmattet, livredd og stresset å har det rett og slett helt jævli! Det å høre Link gråte å ikke kunne legge han til den trygge puppen, eller bare få gå rundt å bære på han til han får slappet av på en god måte er vondt! Det å høre han slite med pusten å være urolig gjør meg ødelagt! Dette er desidert det værste jeg har vært med på! 

Samtidlig har jeg en liten en hjemme som har feiret jul uten hverken Mamman eller pappan sin, det i tillegg er helt forferdelig! Han storkoste seg med mat og pakker sammen med besteforeldre, tanter og onkler, å ikke minst søskenbarna sine som er så snille med han. Det gledet meg å se Mio kose seg sånn, han er jo en gledesspreder som bare smiler og tuller♥ men det å ikke få være tilstede å se gleden fysisk å kose seg sammen med barna sine, spesielt i juletiden som jeg synes er for barna sin del, er bare ubeskrivelig vondt! For meg har denne julen vært helt jævli! 

Nå ønsker jeg meg bare friske barn og en frisk og rask familie, kos sammen med di og trygghet! Nå skal Link bli frisk og sprek igjen så kan «julekosen» starte for våres del også♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg