Jeg hjerter deg

Jeg ser deg som løper i gangene her som en helt, du som løper etter mat til di syke og svake. Du som løper fra rom til rom med medisiner ol. Noen ganger plinger det i alle rom og retninger, jeg ser deg løpe og stresse, men samtidig ser jeg at du prøver å skjule den stressende å gode jobben du gjør. Du prøver å rekke alt på kort tid. Jeg hjerter deg 100 ganger♥

Jeg har selv ligget som pasient i 14 dager å sett hvor raskt du er på plass når noen har det vondt, trenger mat og trenger hjelp til den minste ting. For meg er det ikke en selvfølge mye av det, men du gir det lille ekstra også. Jeg hjerter deg 100 ganger♥

Mange av dere har barn og familie hjemme, jeg beundrer dere alle. Jeg hjerter dere 100 ganger♥

Mange av dere «sliter» nok sikkert på mange andre områder dere også, men alikevel er dere på plass for oss andre. På plass å på jobb. Jeg hjerter dere 100 ganger♥

Jeg ser deg som jobber med barnet mitt. Fikser til mat og medisiner, skifter bleier å koser masse. For en hverdagshelt du er for meg! Det å vite at så flinke og gode mennesker er der for barnet mitt når jeg ikke er der er en utrolig betryggende følelse. Du som til og med jobber 15-16 timer i strekk å flere ekstra timer for å passe på. Jeg er helt målløs etter hva jeg sett disse ukene♥ jeg hjerter deg 100 ganger♥

Jeg har sikkert glemt å oppsummere mye av det dere gjør, men jeg hjerter dere 100 ganger♥

Sykepleiere og leger å spesielt ved OUS! (jeg tror generelt di fleste sykepleiere og leger), jeg hjerter dere 100 ganger å jeg får aldri takket dere nok!♥ Mange av dere har virkelig satt spor etter dere♥

Følg oss gjerne videre på insta og snap

Insta♥ Lineramona

Snap♥ Linee92

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg