I dag blir en god dag

♥I dag når jeg slo opp øynene tenkte jeg bare en ting; I dag skal bli en god dag! Sola skinte rett inn på rommet, Ask Emilio lå ved siden av meg å skravlet å lo. Fra naborommet kom den nydelige lyden fra Link Elias som ropte «mammaaa, kommer du?» å inn på soverommet kom Mio Nathaniel tuslende forsiktig for å høre om jeg var våken.

Altså, dette må jo bare bli bra!? Ja, som jeg har nevnt 100 ganger før så er jeg veldig takknemlig for hva jeg har fått! For at jeg har tre så små, herlig mennesker rundt meg 24/7, jeg kunne ikke vært mer takknemlig! Det er en grunn for at jeg er hønemor! Ja, jeg innrømmer det. Jeg er hønemor, ungene mine er så høyt elsket å jeg klarer ikke å dy meg! Hønemor nummer 1 om du vil..å jeg kommer alltid til å være det! Blablabla….pjuu, godt å få blåst ut litt på en fredag formiddag også.♥

Men, ja..så er det noe med dette da, at man kan fort bli litt vanemenneske å at ting i hverdagen plutselig ikke klaffer helt som man vil. At man må jobbe seg igjennom noe greier på noe sett. Alle har garantert noe di må jobbe seg igjennom, om ikke hver dag så en gang i blant hvertfall. Meg, for min del har det vært veldig mye di siste årene. Den positive innstillingen har ikke alltid vært der for å si det sånn, det har vært mye nedturer og vonde tanker. Ting har gått rett vest mange ganger….MEN, jeg har alltid kommet meg på midten av min kurve igjen! På min «normale kurve» hvis det sier deg no!? Det er det som har vært mitt mål, å komme meg opp til midten igjen, å noen ganger har jeg til og med vært så heldig å kommet meg over midten også.

Jeg har funnet mange måter å jobbe med meg selv på som fungerer, å det å gå langt inn i meg selv for å hente opp meg selv er veldig vanskelig! Jeg er stolt over hva jeg klarer. Åsså må man også huske, at det å bryte sammen en gang i blant er helt normalt og lov!

Men nå sklir det ut litt her. Denne innstillingen her har jeg jobbet lenge med, det å tenke positivt, telle til 10 da man blir usikker, det å være tålmodig, være fokusert på det som er akkurat nå å ta dagene som di kommer. Med tre små som er i en alder der grensene får kjørt seg, så er det viktig å tenke at man må sette seg inn i situasjoner på sekundet. Barna er aldri problemet, problemet ligger i luften å jeg som mamma må bare klare å nøste det opp.. ikke alltid jeg klarer å fikse det, men jeg prøver! Å du vet, når man har det godt selv så blir det plutselig enda enklere å være tålmodig løsningsorientert♥

Men uansett, som resultat av denne innstillingen i dag, så satt jeg her i skikkelig peace! Jeg føler nå endelig at kroppen og hjernen er i harmoni med hverandre, noe det er lenge siden de har vært. God musikk og iskaffe i hånda er en god hjelp det også altså, men noen dager er bare bedre en andre. Ha en fin helg da folkens♥



0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg