Hverdagsutfordinger

Tips og triks til nye rutiner

 

Etter en lang pause på grunn av studier er jeg endelig tilbake. Her kommer det til å bli mer familieralatert innhold da jeg har tre små gutter. Jeg kommer til å dele tips og triks i en hektisk hverdag og kanskje jeg til og med kan hjelpe deg med egne utfordringer og bekymringer.

Familietid, fritidsaktiviteter, skole, trening og “dårlige” rutiner osv osv er ofte hverdagsutfordringer for mange. Det er sykt mye å tenke på hele tiden, og det er sykt mye bekymringer som kommer med det å bli mamma eller pappa. Jeg kjenner ofte på at timene ikke strekker til og at det er sykt mye å gjøre hele tiden, men jeg føler ting har blitt enklere med tiden.

Timeblocking og gode vaner har nemlig blitt min nye favoritt. Dette gjør at jeg kan fokusere bedre og få gjort det jeg skal. Jeg sier ikke jeg får gjort ALT jeg skal, men jeg klarer å få gjort noe ved å ha et system..

 

 

Instagram Lineramona

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg