Hver dag teller, å plutselig skjer det

En liten oppsummering fra uken som har vært.

Fredagen som var, når Ask var 6 uker og 1 dag gammel prøvde vi igjen å senke high flow til 5 liter. Dette tålte han godt så allerede på lørdag dagen etter senket di high flow til 4 liter.

Ask Emilio har respondert bra på senking av high flow nå, så allerede denne tirsdagen ble han satt på low flow. Altså 3 liter. Det er en veldig mild grad med pustehjelp, men det er noe. Han har egentlig vært ganske irritert på den “grima” over lengre tid, å den har egentlig bare vært i veien å gjort mer unytte enn nytte ganske lenge nå. Den har med andre ord ikke vært veldig akseptert i det siste. SÅ, i dag ble grima fjernet. Dette er et stort kritt for både Ask Emilio og meg. Ting går fort i svingene når det først skjer noe, så her er det egentlig bare å holde seg fast. Ting kan skje veldig “plutselig”, så hver dag teller mye. 

Tanker rundt dette;

Jeg er super nervøs. Jeg har gått å vært super sensitiv i to dager nå da vi snakket om dette på lege samtalen i går. Jeg aner ikke hvorfor, men akkurat dette synes jeg er skummelt. Legene her og sykepleierne har vært helt supre å har svart på alt av spørsmål osv som jeg har kommet med under denne lille prosessen. Di er veldig betryggende, å jeg er bare nødt til å tenke sånn at; dette er det Ask Emilio som styrer å ikke jeg.♥ Vi er i trygge hender. 

Jeg er litt mer aktiv på snap og Insta, så legg meg gjerne til der♥

Insta: Lineramona

Snap: Linee92

1 kommentar
    1. Så flott å høre at det går så bra. 😊👍 En riktig god helg til dere alle. 🌞🌞🌞

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg