Hjemreise

Noen tanker rundt dette

Jeg føler meg skikkelig klar for å reise hjem nå. Ask Emilio er 9 uker og 1 dag gammel I dag å Mio og Link har enda ikke fått sett han. Det er krise! Mio forstår at han har fått en lillebror, men forstår ikke helt hvorfor han og Link ikke får komme inn på sykehuset for å si hei!? Hvorfor jeg ikke kan være hjemme med di hele tiden sånn som jeg alltid har vært!? Dette har vært helt sykt vanskelig!

Dette er veldig vanskelig å forklare en gutt på 3 år og en gutt på snart 2 år!

Men vet dere hva? Ææææ, nå skal vi hjem! I dag fikk vi bekreftelse på at vi skal hjem imårra! Ask Emilio er så stabil og fin at vi er helt klare for å reise hjem. OMG, jeg gleder meg så sinnsykt til møtet mellom alle guttene! Jeg gleder meg helt sykt til å være en familie igjen. Dette blir magisk!♥

Vi kommer til legge ut dagen imårra på insta og snap, så hvis dere vil følge med på dagen imårra er det bare følge oss♥

 

Insta♥ Lineramona og Kimshira

Snap♥ Linee92

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg