Guttebaby eller jentebaby?

Jeg verker etter å fortelle kjønnet til babyen vår.. å her kommer det♥️ Jeg er sååå glad for hver dag som går! 

Jeg/vi hadde egentlig tenkt til å gjøre en liten greie ut av avsløringen på kjønnet til babyen vår denne gangen, men siden ting ble som di ble blir det bare et enkelt lite blogginnlegg.. men det er ikke det viktigste her uansett, jeg ligger her å vet ikke når jeg kommer meg hjem igjen å kjønn er ikke så viktig. Synes det er veldig deilig å vite bare at babyen har det bra! Ting ble ikke helt som forventet men jeg og vi gleder oss så stort til å få hilse på♥️ (men vær så snill å hold ut litt til i magehuset, så skal jeg holde ut her liggende i senga!) Råd fra Mio; «mamma, du må ligge helt rolig nå da.. ikke reis deg opp»♥️

Det var en gang jeg trodde jeg skulle bli en jentemamma, å jeg har vært overbevist nå tre ganger om at babyen i magen har vært jente♥️ denne gangen som di to andre gangene har jeg følt at jeg skulle bli jentemamma, men haha….! Ungene mine lurer meg trill rundt ♥️

Mio og Link skal bli storebrødre, å det er til en liten guttebaby 💙 lillebror 💙

💙💙Lillevenn💙💙

Følg oss gjerne videre på insta; Lineramona og snap; Linee92 ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg