Et slag i trynet

❤️I går starten vi dagen med å ta litt prøver av minstemann. Han hadde veldig med inndragninger dagen før og hele dagen i går pluss at han var veldig sliten. Orka ikke puppe og ble utslitt av hostekulene sine. Han var å er rett og slett helt kaputt å det er så sinnsykt vondt å se! 

Når legen kom tilbake med svar fra tidligere visste jeg vel egentlig hva ho ville si. Saken er at når ho sa at di ville ha han tilbake på CPAP fikk jeg et skikkelig slag i trynet. Det gjorde vondt i mammahjertet mitt å jeg begynte å gråte. Det er selvfølgelig for en god sak di gjør det så må jo bare tenke at det vil hjelpe lillegutt å at han får god hjelp av cpap. Likevel så var det et stort skritt tilbake igjen for jeg trodde virkelig vi var på vei oppover❤️ vi tar fortsatt en og en dag om gangen, så må jeg prøve å tenke at vi ikke skal være her for alltid. Disse dagene skal vi klare sammen ❤️ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg