En spesiell dag

♥31.12

Dette er en dato som mange har minner av fest og moro, starten på et nytt eventyr eller starten på et bedre år. Nye mål og nye utfordringer, bla bla bla.. sommerkroppen 20….bla bla…? ja, jeg har hatt di samme gamle målene mange år på rad nå, å alltid like skuffet hver gang fordi jeg aldri har klart å nå målene mine.. (hmm, skjønner ikke det)? Målet mitt for 2018 var egentlig bare å tenke positivt. Bli mer positiv og tenke litt annerledes! Jeg føler jeg er der i tankegangen, selvom man alltids kan bli bedre!

Man får det man tenker, så….

For for meg og min familie så var ikke 31. desember noen spesielt god dag i 2017! Starten på det nye året ble dessverre uten min kjære farmor å det gjorde skikkelig vondt å miste henne! Hun gikk bort den dagen vi feirer oss inn i er nytt år, etter en knall hard kamp, ho var så sterk å det var så utrolig vondt å se på. Ho var den sterkeste og mest positive dama jeg noen gang har møtt. Hvis det var litt utfordringer eller noe som hadde hendt så var det bare noen få positive ord; “detta må gå det”! Å ho hadde alltid et lurt smil om munnen og en herlig latter.. Di orda er noen veldig riktige og viktige ord for meg blitt, for uansett hva det skulle være så må ting bare gå.. Ho var ei så godhjertet, snill og søt dame at man bare hadde lyst til å holde rundt ho og kose på ho hele dagen.. skikkelig søt! 

Jeg tenker veldig ofte på a farmor, å jeg er veldig sikker på at ho har hatt en finger med i spillet når det gjelder Link! Jeg er overtroisk, jeg tror på at ting ikke er tilfeldig og jeg tror på at om man er positiv så skjer det noe godt. Selvom Link kom 9 uker for tidlig så hadde jeg faktisk termin dato akkurat et år etter at a mor ble borte. 31.12.18❤️ 

Jeg vet at du passer på oss! Jeg håper du har det kjempe fint, uten smerter og bekymringer. Jeg håper du har fått fred❤️ Åsså håper jeg du har fått møte di andre englene oppi der som forlot oss så altfor tidlig❤️ håper dere feirer litt der også❤️ 

Insta-> lineramona ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg