En kort oppdatering

I går sovna barna rundt 19.00 presis. Mio var skikkelig sliten etter turen di hadde i barnehagen og Link hadde nesten ikke sovet noen ting på dagtid så di var skikkelig trøtte begge to. Plutselig var det helt stille i hele heimen her å det var nesten litt deilig. Pluss at det nesten ikke kom en eneste lyd utenfra å gatene var helt tomme for folk. Det er første gang på lenge at jeg kunne sette meg ned på pc`n med en te kopp ved siden av å bare skrive et innlegg uten “forstyrrelser”. Det gjøre noe med meg å jeg setter veldig pris på di stundene merker jeg. ♥ Veldig fint!

Men ja, nå har påsken vært og vi er snart ferdig med enda ei uke. Jeg driver å planlegger dåpen til Link om dagen. Jeg har drøyd dette veldig lenge siden det har gått så mye opp og ned di siste månedene. Link er syk, åsså blir han frisk igjen åsså begynner det på´n igjen. Det har gått i bølger. Nå begynner vi å komme oss inn i en god periode igjen så da er det bare å være positiv å håpe at det varer. Jeg gleder meg til den store dagen hans ♥

Påsken var ikke en kjempe god periode i forhold til sykdom, men vi fikk gjort veldig mye gøy her i Oslo alikevel. Det ble “asfaltpåske” på oss, å vi koste oss gløgg ihjel sammen. Jeg har så ekstremt snille og gode barn at jeg sprekker av stolthet♥ Di gir meg mye energi, samtidig som at jeg synes det er veldig deilig å legge meg om kvelda fordi jeg er stupings trøtt. Men det er dette som gjør at ting er herlig også.♥ Jeg elsker å kjenne på at jeg blir sliten av en grunn. Det er en god følelse.♥

 

Du kan følge meg på Instagram; Lineramona ♥ for mer bilder og oppdateringer i løpet av en dag.

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg