En god natt

♥I natt har Link vært veldig rolig og fin, han protesterer litt på CPAP og vil helst ha ut sonden sin snart ser det ut som. Bortsett fra dette har han sovet godt, vært avslappet på en god måte og ser mer tilfreds ut! Han har helt klart blitt bedre nå og ser mye mer sprek ut enn det han har gjort disse dagene. Han har fått igjen fargen i ansiktet sitt, styrer og spreller med armer, fått tilbake stemmen så vidt det er å sier virkelig ifra om det er noe han er uenig i. Dette varmer meg, å jeg kjenner det var akkurat dette jeg trengte å høre nå! Mens jeg lå her å skrev nå så fikk jeg faktisk tilbakemeldinger på at blodprøvene di tok i dag tidlig så veldig fine ut❤️ Nå ligger vi her å venter på at legen skal komme innom på morgen vissit, å deretter skal jeg sjappe meg å få i meg litt mat, ta en dusj å bytte litt klær. Link ligger i senga her ved siden av meg å sover nå, får enda god hjelp av CPAP, men ting ser ut til å løsne litt for oss❤️ makan til en sterk baby❤️ jeg er veldig stolt å har blitt mer rolig inni meg kjenner jeg♥ Selvom det ikke skal så mye til før adrenalinet hopper ut av kontroll her.

Ha en fin dag alle sammen♥

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg