En følelse jeg aldri glemmer

I dag er det 5 uker siden jeg ble skrevet ut av barsel å pent måtte pakke sakene å sjekke inn på hotellet ved siden av barneavdelingen. Jeg var så lei meg da jeg ikke følte meg klar for det under hele tatt, å da jeg i tillegg måtte bo på Hotel alene var det eneste jeg klarte å gjøre di første timene å gråte og gråte. Jeg hadde så vondt i kroppen min, savnet etter barna var så ekstrem og hormonene var som lopper i kroppen som hoppet opp og ned. Ja, følelsen av hele opplegget var til å spy av å jeg hadde det virkelig ikke bra!

Men så kom det en skikkelig følelse den dagen også. Som dere kan se i filmen lenger ned så var oppturen den dagen heeelt magisk. Etter to uker på isolat, uten å få møte hverken samboer eller barn, fikk jeg endelig øyeblikket jeg hadde ventet på. Jeg fikk endelig klemme og nusse på barna mine igjen, å det var en så sterk følelse at kroppen begynte å skjelvet å ble helt til gelé, mens tårene bare trillet nedover som en foss. Dette øyeblikket blir aldri glemt å jeg gleder meg til å samle gjengen min igjen♥

 

Abonner gjerne på kanalen til Mio på YouTube ♥ Mioonice

Følg han gjerne på insta også ♥ Mioonice 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg