Da begynner vi sykehusbloggen igjen

Dag 1

Mandag 18.05.20 ble en dag jeg ble tatt på senga. Selvom jeg hadde en liten aning etter sist kontroll var jeg aldri forberedt på en akutt innleggelse. Å hvertfall ikke med to små hjemme! Det var det værste som kunne skje nå så tidlig.. 

Jeg skulle på kontroll, noe som ente med at jeg ble akutt innlagt på sykehus…..igjen. Livmorhalsen hadde blitt kortere nå siden sist, ja, rett og slett nesten helt flat… Jeg fikk streng beskjed om å legge meg ned, Å BLI LIGGENDE. Etter vurdering 2 ble jeg sendt rett opp på oppservasjonsposten for gravide! Lungemodningssprøyte nummer 1 ble straks satt i rompa mi, veneflon ble lagt inn og blodprøver ble tatt. Da var det pån igjen, å denne gangen er jeg ikke lenger enn uke 26+1 å har to små gutter hjemme. Jeg føler meg mislykket å er livredd! Tankene går nå bananas igjen å jeg føler jeg lever oktober/november 2018 om igjen. Redd, frustrert, deprimert og har null kontroll. Nå starter dagboka mi her igjen for å holde tankene og følelsene litt i «sjakk», men også for å holde mange oppdatert slik at jeg slipper å svare på 100 spørsmål om dagen♥

Snakkes!♥

Line ♥♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg