9 flotte, men tøffe uker

♥Ja, det var en veldig vanskelig situasjon vi satt i når minstemann bestemte seg for å komme 9 uker før termin. Det var noen svært tøffe timer på sykehuset den tiden hvor alt var så usikkert å vi tok time for time før minstemann skulle komme. Når jeg lå der med rier å ikke visste hvorfor han skulle ville komme så tidlig, å all den smerten som vi skulle igjennom begge to. Jeg vet at man aldri vet 100% noen gang, men man er jo ikke helt forberedt på at man skal sitte der med en liten en så altfor tidlig før termin. Jeg hadde liksom forestilt meg å få Link i julen, så det at vi ligger her på sykehus nå var jo egentlig «planlagt», men absolutt ikke under disse omstendigheter! Tiden på sykehuset di første ukene når Link ble født var nervepirrende, starten på livet til Link var hard og han var igjennom så sinnsykt mye. Som jeg har sagt 100 ganger, JEG ER SÅ STOLT av den babyen at hjerte mitt sprekker snart! Han har virkelig vist seg å være like sterk, viljesterk og sta som både Mio og pappan er❤️ Han er en av få som klarer dette på strak arm har jeg skjønt, å alle som har hatt kontakt med han har beundret babyen min fra ende til annen. Tenk at han er 9 uker nå å termin er ikke før 31.desember 2018💙 

Det at vi ligger på sykehuset igjen, før termin i det hele tatt har passert, sammen med lille Link som er 9 uker er vondt værre. Både fordi jeg hater å se den Lille babyen min så syk å fordi jeg har min lille Mio hjemme som jeg ikke har fått sett på ei uke💙 som sagt var jeg jo litt forberedt på at det kom til å bli et lite sykehusbesøk denne julen fordi jeg strengt tatt hadde termin midt i julen, men når vi nå ligger på sykehus pga dette ble det bare helt feil. Han skulle jo ikke bli syk den lille gutten min! 

Men når dette er sagt, jeg er utrolig takknemlig for alt jeg har å for at alt har gått som det var gått! Vi har allerede hatt noen veldig tøffe og fine uker sammen med masse kjærlighet, med Mio som er helt super og den beste storebroren som Link noen gang kunne fått og vi har kost oss veldig sammen. Jeg ser så utrolig framover å gleder meg til vi kommer hjem å kan være sammen igjen alle sammen! Jul eller ikke, vi klarer å ha det koselig uansett❤️ snart 19 måneder med ren kjærlighet sammen med Mio, å nå 9 uker med ren kjærlighet sammen med både Mio og Link❤️ jeg er heldig❤️ 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg