7 år sammen

OMG!♥ Hvem hadde trodd at vi skulle finne hverandre? Hvem hadde trodd at vi skulle bli et par? Hvem hadde trodd at vi skulle få barn sammen? Å hvem hadde trodd at vi fortsatt, etter 7 år skulle holde sammen?

Jada, der var du..for akkurat 7 år og 1 dag siden. Tidligere den uken hadde du klart å fått tak i nummeret mitt på noe vis å sendte meg meld om at du var en hemmelig beundrer. (Jeg hadde “tullet” og skrytet av dette til ei venninne å sagt at jeg håpet det var en “badboy” med kroppen full av tatoveringer husker jeg) Lite visste jeg om at det faktisk var det å at du ville forandre livet mitt totalt. Jeg, spontan og vill, ble plutselig håpløs forelska i deg på en dag, den dagen vi møttes.. Ja, det tok nemlig bare noen timer å vi kunne kalle oss kjærester. Kjærlighet ved første blikk!? Ja! Det kan man vel si..♥ (Kanskje det var tatoveringene dine som gjorde det, eller var det alt det fæle jeg hadde hørt om deg fra før) ;p For når alt kom til alt å vi møttes så visste jeg jo godt hvem du var♥ Noen år uten dans på roser, mye krangling, mye kjærlighet, mange dumheter, mange diskusjoner på godt og vondt og veldig mye kos. Ja, vi har nemlig gått igjennom en hel del sammen. Å det som er veldig rart og veldig fantastisk er at vi holdt ut med hverandre og gjør det fortsatt.♥ Skal vi satse på 7 år til skatten min?♥

Ja, takk for meg og mitt kliss klass!

Insta ♥ Lineramona

Snap ♥ Linee92

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg