6 måneder med Link

Jeg kan nesten ikke tro at det har gått 6 måneder siden Link ble født! Jeg husker jeg nesten gledet meg til han ble litt større fordi han var så utrolig liten den perioden, 1640 gram er veldig lite. Jeg visste nesten ikke hvordan jeg skulle håndtere han. Alle klærene som var så altfor store og de bittelille sokkene og luene som han svømte i. Det føles ut som i går, men det er i dag 6 måneder siden. Alle di følelsene som har dukket opp i løpet av denne perioden, all den frusterasjonen og sårbarheten, men også all den gleden. Det er bare helt sykt og tenke på. Så mye opp og nedturer vi har hatt, men endelig ser det ut som at ting løsner litt for oss♥ Vi har hatt det veldig fint hittil og jeg gleder meg til resten av livet sammen♥

 

27.10.18- dagen du ble født♥

Lua på snei og smokken godt i munn♥

Mamma måtte på shopping for å kjøpe klær♥

Tante strikket så mye fint til deg♥

Inne i denne morgenkåpen her har Link veldig mange timer♥ trygt og varmt♥

27.12.18- vi lå på sykehuset med RS viruset. Link ble lagt på CPAP og vi var på sykehuset i litt over 2 uker. Dette er det værste vi har opplevd, men heldigvis gikk det så bra som det kunne ♥

27.01.19- 3 måneder og forskjølet som bare det. En måned med null timer søvn på mamman din, men jeg syntes helt klart mest synd på Link som var så tett i nese og hostet så ille som han gjorde. ♥

27.02.19- dagene går opp og ned, men her var Link hvertfall 4 måneder♥

27.03.19- 5 måneder og super glad i broren sin♥

27.04.19- Link er 6 måneder, spiser grøt som bare det å vokser helt sykt fort♥

Instagram- Lineramona ♥

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg