Skryte innlegg

♥Igår var Link allerede tre uker gammel, omg….tiden går så altfor fort! På fredag dro vi hjem igjen, da var Link 34uker akkurat. Han er virkelig noe for seg selv, sonden tok vi bort på torsdags morgen fordi han tar puppen så utrolig godt å spiser fulle måltider, å når han ikke tar fulle måltider fra pupp så tar han flaska like godt. Dette er utrolig bra til å være så liten,  jeg er så imponert! Den lille gutten, å så flink!? Det er helt sykt! Her har vi en meget viljesterk og bestemt gutt! Såe, vi dro faktisk hjem i uke 34 uten sonde og annen form for hjelp som vi trodde vi egentlig skulle.. jeg fikk jo en skikkelig innkjøring i sonde spising den siste uka, men plutselig trengte vi ikke det alikevel♥ ja, jeg er helt sykt imponert av den fine gutten min! 

 

Denne helgen har Link slått seg skikkelig til ro, i armene mine som regel. Vi har det skikkelig bra å vi har virkelig kost oss masse her! Deilig å komme hjem♥ Lite søvn har det blitt da jeg kun sitter å ser på den lille krabaten som ligger ved siden av meg å vi spiser hver 3.time, men det er slik det er å det er veldig godt å se han vokser seg sterkere! Link Elias♥ 

 

I går hadde vi besøk av hjemmesykehus, han har nå passert to kilo så det tyder jo på at han får i seg det han skal. Som di sier så er di veldig imponert av gutten di også, han tok pupp fra første stund, han tar fulle måltider, sier ifra selv når han vil ha mat, å vi dro hjem i uke 34 uten sonde♥ så her har dere en veldig stolt mamma♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg