Ville nyheter

♥I går, etter jeg hadde tatt Link sitt første bad, stelt han, veid han og kledd på han kom det ei trivelig dame/sykepleier bort til meg mens jeg satt å ammet minste mann♥ (Link synes det var veldig deilig å bade btw, han koste seg skikkelig)♥ hun spurte meg om vi kunne ta en liten prat sammen å selvfølgelig! Hu fortalte meg det, at siden Link hadde vært å er såpass stabil som han er så tenker legene og sykepleierne at vi kanskje kan dra hjem ila uken.. OMG! Di vil selvfølgelig komme hjem til oss å veie han og følge han opp, lage ernæringslogg osv, men om vi følte oss klare for å dra hjem så var det store muligheter for det♥ jeg tenkte med en gang at; NEI! Dette er for tidlig! Jeg fikk faktisk litt sjokk med en gang siden jeg har belaget meg på å være her ei GOD STUND! MEN, etter å ha hatt han med meg på rom å tenkt mer over det så er jeg egentlig veldig komfortabel med det♥ Han har vært så fin hele veien og han er jo som sagt helt sykt sterk denne lille krabaten, så jeg kan ikke helt skjønne hva som skulle stoppet meg å ta med meg Link hjem nå♥ Jeg er så stolt at jeg sprekker snart!♥

4 kommentarer
    1. Skjønner at du er nervøs for det å dra hjem. Man er jo litt redd for tanken på at det kanskje kan skje noe. Men det kommer til å gå bra. Og hjelpen er der fort hvis det skulle oppstå noe. Blir godt til dere å komme hjem. Litt roligere hjemme, enn på et sykehus <3 Flinke sterke gutten din og den gode mammaen hans <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg