Tilbake i sykehussenga

♥Nå er vi friske og raske her i huset og Mio er tilbake i barnehagen. Det tror jeg han har savnet for kjære vene som han koser seg med en gang han kommer dit. Det er så veldig godt å se♥ når jeg skulle dra i går kom det en liten klump i halsen for jeg skulle dra tilbake til sykehuset til minstemann♥ Vondt å dra fra Mio, men samtidig gledet jeg meg til å holde den lille lille gutten min igjen. Det har virkelig vært så vondt å ikke få være der sammen med han, jeg hadde ikke sett han på 4 dager å det virket som en hel evighet. 

 

Men, en liten oppsummering; jeg har hatt noen fine dager sammen med Mio Nathaniel♥ vi har kost oss, desinfisert hele leiligheten og vasket alt av klær og sengetøy. Det har gått unna selvom vi har vært litt syke her, men det må til for å få bort sykdom og dritt! Vi er friske nå ♥ (Synes det er noen timer for lite i døgnet av og til for jeg føler jeg skulle fått gjort enda mer på disse dagene.) Men kosen med Mio kan ingen ta fra meg, å det har vært helt fantastisk, å endelig har han fått sovet litt på armen til Mamman sin igjen♥ nå er det Link sin tur♥ 

 

Ha en fin helg ♥ en varm hilsen fra Link Elias og mamma♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg