Full hast hjem fra sykehuset

♥I natt skjedde det noe som ikke skulle skje! Jeg måtte dra hjem fra sykehuset klokken 04 i natt fordi jeg fikk oppkast syke. Det var en så forferdelig følelse for jeg satt med Link hele kvelden i går å ble skikkelig redd for at jeg hadde smittet han. Link har det heldigvis fint, det blir jevnlig snakk med intensiv avdelingen så di passer veldig godt på gullet! I heimen kaster både Mio og jeg opp så hele dagen i dag har gått til å vaske klær og sitte med Mio på fanget♥

Det gjør kjempe vondt å ikke få se Link før onsdag eller torsdag.. det spørs litt hvordan ting forblir her å det er så jævli at jeg blir helt ødelagt av det! Samtidlig er det godt å være sammen med Mio nær han er syk, for han trenger jo litt ekstra kos når han er dårlig! Ting blir ikke akkurat lett når sånne ting skjer oppå alt annet, men jeg må bare tenke at det at jeg ikke kan være på sykehuset er det beste for både Link å selvfølgelig di andre på sykehuset der. Nå blir det noen dager med Mio, vi skal prøve å få det beste ut av disse dagene sammen til tross for sykdom og tanker før jeg drar på sykehuset igjen♥ Skal ikke legge skjul på at jeg gleder meg helt sykt til å få hjem Link å starte en hverdag med guttene mine!♥

En liten hilsen fra Mio og mamma♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg