Mitt bittelille og litt større

♥I dag er det en stor dag for oss! Det er egentlig litt sånn at vi burde feire å det skal vi selvfølgelig gjøre ♥ Mio Nathaniel er nemlig 17 måneder i dag, og Link Elias er hele 7 dager♥ Det går virkelig oppover her, å herre minn som tiden går når jeg ser på det slik! Jeg synes ikke det er noe lenge siden Mio var bitteliten, så her er det bare å holde fast å nyte tiden max uansett hvor man oppholder seg! Nå sitter jeg her med en 17 måneder gammel gutt med sterke meninger om hvordan han synes ting skal være her i livet, og en liten gutt på ei uke som akkurat har funnet ut at puppen er en god måte å starte prosjekt “opp i vekt” på♥ det er helt ufattelig å jeg tror egentlig ikke ting går opp for meg helt klart før vi er hjemme i di daglige rutinene. Men sånn jeg ser det nå er som sagt ting helt ufattelig♥

Jeg føler meg så veldig heldig som har to friske og så fine gutter♥ Jeg hadde faktisk aldri trodd jeg noen gang skulle få barn, men her sitter jeg…som to-barns mamma til verdens fineste barn i mine øyne♥ mer om dette kommer senere♥

I dag skal vi kose oss! Mio kommer å skal få lov til å hilse på lillebroren sin for første gang, jeg gleder meg til å se hvordan han reagerer.. Etter han har fått en kjapp titt skal han få mamma tid, å jeg skal få Mio tid, å som jeg gleder meg til det♥ det kribler fra panna og ned til lilletåa♥

Ha en fin lørdag alle sammen ♥

 

1 kommentar
    1. Aww. Så. Nydelige.. Hvor. Mye veier han. Nå, og hvor lang er han… Ser så liten ut.. Nydelige er dem begge t♥️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg