Navnet mitt er bestemt

♥Ikke alle vet navnet til den lille enda, så derfor tenkte jeg fortelle dette i eget innlegg til dere 🙈 

Jeg har skrevet ned utallige mange navn som jeg synes er fine og som jeg hadde tenkt til å bruke på babyen som skulle komme. Saken er bare at med nummer to som nummer en var jeg 100% sikker på at begge var jenter fra første stund å jeg har da selvfølgelig hatt 100 jentenavn på lista mi. Å kanskje 5-6 guttenavn på lista mi i tilfelle. Jeg har vært så sikker på at begge har vært jenter at jeg begge gangene har startet med å fylle kommodene med rosa klær. Så dum og så selvsikker har jeg vært mens alle har sagt at det bare er å vente for dette er det ingen som vet før en god ultralyd. Jadaaa, det er Line i et nøtteskall helt enkelt! (Så er det noen som skal ha jentebaby her er det bare å rope ut)🙈 

Men uansett..gutt ble det denne gangen også, å frisk og sprek er han så det er det som teller♥ og like glad er jeg nå som da Mio kom for den lille krabaten! To gutter er perfekt for meg å jeg elsker begge babyene mine helt sinnsykt! ♥

Den lille tassen heter Link Elias og passer han perfekt ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg