Tårene triller

♥Jeg la ut et innlegg som jeg skrev på tirsdag kveld i går. Ting er ikke tilfeldig i det hele tatt føler jeg. Jeg satt og var egentlig litt deppa fordi jeg føler jeg ikke er like mye til stedet med tanke på kos og amming osv for denne lille krabaten som jeg var for Mio når har kom. Men dette er en helt annen situasjon, å man kan ikke forvente at ting skal være det samme hele tiden. Men kan heller ikke sammenligne ting som det jeg har gjort! 

 

Ting ble så mye bedre i går.. Dagen i går var så perfekt som den bare kunne bli faktisk! Vi har møtt på en skikkelig milepæl å jeg kan ikke annet fortelle hvor glad jeg er! Lillegutten min er ute av kuvøse og er bare helt supermann.. Nær jeg kom inn til han igår morgen så bestemte legene at han skulle få en egen seng, MEN at di fortsatt skulle overvåke han selvfølgelig. Dette gjorde meg betryggende på at ting går virkelig riktig vei og jeg fikk en skikkelig god følelse.. Nå har ikke minstemann vært syk eller svak i det hele tatt, men det er en situasjon som vi sitter i som jeg ikke unner noen alikevel. Han skulle vært magehuset enda å blitt stor og sterk der til termin, men bestemte seg for å komme i god tid før. Sånn er det bare.. 

 

Jeg fikk også legge han til puppen i går, å hærregud som vi koste oss♥ å helt naturlig og sterkt begynte han å “puppe”.. Selvfølgelig var det mest kos og enda mer kos, men det gjorde virkelig noe med meg♥ jeg ble så utrolig glad å enda en gang så kom tårene..haha!! Hvordan skal dette bli? Tårene triller av absolutt alt om dagen.. 

 

Som dere sikkert skjønner er dette en bergog dalbane når det kommer til følelser.. Det skjer så mye, samtidig som det på en måte ikke skjer noe.. Det blir på en måte bare å vente til han vokser seg så stor og sterkere at vi kan dra hjem. Å det er jo ingen hast, for han trenger jo helt klart tid på seg!♥

Ha en fin dag alle sammen♥

Følg meg gjerne på Instagram ♥ Lineramona ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg