Ingen store forandringer

♥I dag har jeg vært her i ei uke allerede å det føles ut som jeg kom i går, samtidig som det føles ut som jeg har vært her i flere måneder.. Jeg ble lagt inn forrige onsdag, å di dagene jeg lå her med minstemann i magen har bare frest forbi. Di dagene var bare intensive og slitsomme så nå klarer jeg liksom ikke helt å si om dagene går fort eller sakte lenger heller. Dagene føles lange og vanskelige, mens tiden flyr når jeg tenker på at lillemann allerede er 4 dager i dag. 

I går var jeg ute en tur i frisk luft å det var virkelig noe jeg trengte. Det ble ikke lange turen for å si det sånn for det er jo søren meg snø ute.. skikkelig dritt vær egentlig og kaldt selvom det ikke er mange gradene! Det er noe jeg ikke har fått med meg selv på disse dagene rett og slett, jeg har liksom kun har vært inne her å tusla i den gode morgenkåpen min og di utrolig gode birkenstocka mine med raggsokker i. Føler meg fin om dagen skjønner dere vel😂 

Jaja, nå skal jeg inn til minstemann å hilse på han. Det har ikke skjedd store endringer med tilstanden hans så han er fortsatt 100% som di sier♥ i dag skal jeg kose meg masse med han ettersom det ikke ble mye i går av forskjellige årsaker. I dag er det skikkelig lillemann og mamma tid♥ Ha en super dag♥

Følg meg gjerne på Instagram♥ Lineramona 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg