Fødsel og litt følelser

Natten den lille krabaten så absolutt SKULLE ut, å ja!!! Vi har det så fint alle mann💕 

Lillegutt klarte ikke vente lenger, så han kom rundt 9 uker før termin. Han kom i uke 31+1, 27.oktober 2018 klokken 01.55 er datoen og klokkeslett hvor Mio Nathaniel ble storebror til verdens søteste lillebror og jeg ble tobarnsmor.. Må si det kom litt brått på når man i utgangspunktet har sett for seg at man har en termin dato å gå utifra. Hvor det er rundt den tiden man “skal forvente å få barnet” nær man er gravid, men dette er det jo ingen fasit på ☺️ sånn som ting er nå er jeg bare overlykkelig over at alt står bra til med den minste å vi koser oss når vi kan💕 di siste dagene våres skal jeg skrive om senere, for det har vært veldig mye blandete følelser inn i bildet her.. mye man skal igjennom når det setter i gang på denne måten, men jeg synes det har gått over all forventning alikevel🙌🏻 så det er hvert å sette seg ned å skrive!

Gravid bilde tatt Fredag 26.oktober- uke 31💕 Et hjemmelaget og fint bilde med di fineste trusene og trøya🙌🏻 #thereallife

Her er lillegutt💕 Så utrolig skjønn og god! Følelsene er helt ubeskrivlige🌸💕

Ha en fin dag alle sammen 💕🌸 

Følg meg på Instagram🌸 Lineramona 💕

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg