Et lite prematur barn i familien

♥Her kommer det en liten oppdatering fra mobilen angående graviditeten. ♥ På onsdag var jeg gravid i uke 30 dag 5. Natt til onsdag begynte jeg å få rier, noe jeg synes var kjempe skummelt ettersom det enda er 9 uker til termin å den lille egentlig skal få kose seg noen uker til inne i magehuset sitt.. riene startet rundt 1-2 tiden på natten og vedvarte. Jeg valgte å ikke stresse i det hele tatt, jeg fikk ringt inn på sykehuset når jeg skjønte at det ikke ville gi seg slik at di visste hva som skjedde og at jeg mest sannsynlig var nødt til å komme inn for en sjekk. Alt gikk egentlig veldig fint! Jeg fikk tatt meg en god dusj først, sett så Mio hadde det fint der han lå og sov å ja, tiden gikk selvfølgelig fort nok ettersom det tok litt tid å gjøre det ene med det andre når man går å har rier og får mye vondt.. samtidig skal man få unna ting som matpakker, kle på minstemann i hus og ordne seg osv osv. Men ting går når det må gå! 

 

Det bar på sykehuset med et fint tempo, kom inn der å ble lagt inn med en gang naturligvis.. jeg ble vartet opp med blodprøver, medisiner og undersøkelser av babyen.. babyen hadde det fint å vi håper selvfølgelig at han vil være i magehuset ei stund til! 🙂 i mellomtiden ligger vi nå her å tar egentlig time for time og dag for dag som det kommer.. jo lenger han er i magen jo bedre er det, er ikke mye annet å få gjort i en sånn situasjonen.. Jeg føler meg utmattet og kjempe sliten, men det er jo bare slik det blir.. så lenge babyen har det fint så har jeg det også veldig fint🙏🏻 

Ha en super helg alle sammen♥

Følg meg på Instagram 💕Lineramona💕

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg