Mamma,- eller “rompe” bukser? 

Nå som magen begynner å bli stor, å alt presser og strammer både her og der var jeg nødt til å investere i nye bukser. Spørsmålet var bare om jeg skulle begynne å bruke mamma/gravid bukser eller fortsette å bruke “rompe” buksene…!? 

Klær har alltid vært et dilemma for meg. Jeg hater trange bukser, å ettersom jeg er så lita føler jeg alt sitter så utrolig teit.. Kjoler og jumpsuits er det sjeldent jeg finner da jeg som regel føler jeg har tredd en søplesekk over hodet.. Hadde jeg kunne brukt joggebukser til en hver anledning å følt meg vel så tror jeg nesten jeg hadde gjort det, men det ville vært kjedelig og i mange situasjoner veldig upassende.. føler nå jeg! 

Men nå var det bukser jeg startet å skrive om siden det er det som er “problemet” om dagen. Jeg har vært å prøvd mange forskjellige mammabukser i det siste, men har rett og slett ikke helt funnet greia med di.. mulig jeg ikke er helt der, enda😆 Siden jeg da antageligvis kun hadde brukt di i bare 4-5 måneder til så ser ikke jeg helt poenget med å kjøpe det nå heller.. Derfor ble det di buksene jeg bruker både gravid og ikke gravid faktisk.. jeg har brukt bukser fra weightless i mange år å kommer nok til å fortsette en stund til. Rett og slett fordi di er di beste buksene jeg har hatt på meg noen gang! Di sitter som et skudd, strammer ikke, å mage eller ikke mage, den får nå være i fred! Jeg er veldig godt fornøyd.. Stor takk til du som fant på disse! Jeg kunne ikke blitt mer fornøyd♥

Følg meg på Instagram♥ Lineramona ♥

Ha en fin dag alle sammen♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg