Helt stupings

Her går dagene helt sinnsykt bananas å kveldene etter Mio er lagt så er jeg helt stupings. Helt utrolig hvor fort en time går! Men tenkte å mikse sammen et innlegg nå før jeg skal se på Idol og kose meg foran tv´n♥

Etter Mio var kommet seg i barnehagen i dag var jeg nødt til å komme meg til legen selv en tur. Føler jeg er der veldig ofte, men sånn er det jo når man er gravid. Der var det full pakke som vanlig med både blodprøver og urinprøver, veiing og målinger, ja det vanlige greiene. Uheldigvis i dag så ga det utslag på lav blod% og urinveisinfeksjon, så noe skal det liksom være…. men kjære vene, det er jo holdbart, det er ikke værre enn å spise litt mer spinat å følge det godt opp. Det går over 🙂 

Jeg tok meg også en tur på trening i dag. Veldig deilig! Det er ikke sånn at jeg driver å trener for å bli stor og sterk om dagen akkurat. Jeg yter ikke mitt ytterste i øvelsene jeg tar og presser meg totalt..haha! Dette med trening gjør jeg bare for å komme litt i gang slik at det ikke blir så utrolig vanskelig å starte igjen etter at babyen er født, å selvfølgelig for at kroppen skal få bevege seg litt.. For det trenger den absolutt! Er så lei av å være stiv og hard i kroppen hele tiden, så må få myke opp og tøye den ut litt. føles hvert fall veldig deilig♥

Melis og jeg skal kose oss max her nå♥ 

Følg meg på instagram♥ Lineramona

♥Ha en suuuuper helg alle sammen♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg