Gravid i treningsklær

Hello there ♥

Tenkte jeg måtte legge ut et innlegg å skryte litt av meg selv i dag. Jeg har vært så utrolig dårlig i så mange uker nå, det svangerskapet her har ikke vært veldig lett for meg, så jeg syntes jeg trenger litt klapp på skulderen min. I dag har jeg vært på trening, første treninga mi etter jeg ble innlagt på sykehus etter sist trening. Nå føler meg mye bedre, maten holder seg i magehuset, jeg er kvitt di sterke kvalmestillende jeg fikk på sykehuset, jeg kan reise meg opp av sofan uten å gå i gulvet å jeg har energi til overs igjen. Jeg føler meg veldig heldig! ♥ 

Derfor, i dag tenkte jeg at jeg skulle prøve meg på ei veldig lett treningsøkt, å det viste seg å være noe av det bedre jeg har klart å gjøre på ei god stund. Nå skal resten av di 40 ukene gå som en drøm har jeg bestemt meg for! ♥

Noe som var veldig nytt for meg var å ha på meg trenge treningsklær med skikkelig gravid mage, haha! Jeg føler meg som en ballong, helt utrolig at jeg i det hele tatt fant noe å ha på meg under økten. Merker litt forskjell fra ikke-gravid og gravid, men føles veldig bra uansett ♥ 

Følg meg på insta ♥ Lineramona

See yah ♥

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg