Gjensynsglede

Heija! Nå er det ei som er veldig lykkelig her! Ja, kanskje ikke bare jeg men kjæresten min også! I går kveld fikk jeg en telefon om at kjæresten min hadde klart å fått fly hjem fra Bangkok. Nå har han endelig kommet seg hjem å jeg var på Gardemoen klokka 07.00 i dag. Overlykkelig♥

Dette har vært det værste jeg har vært med på når det gjelder bare en liten utenlandstur som kun skulle vare noen dager, men som plutselig drøyde ut veldig mye lenger. Enda værre har det nok vært for kjæresten min. Nå har han altså sittet på flyplassen i Bangkok i 5 dager fordi flyselskapet han reiste med ikke kunne booke om billetten å hjelpe han hjem! Di klarte ikke å booke om reisen slik at han kom seg hjem før gjennom en fleksibillett, så vet dere hva som måtte til? jo, det måtte en lege til, EN eneste mann måtte til for å hjelpe å som klarte å gjøre jobben på 1 time. Han ene mannen gjorde en jobb på en time, som da flyselskapet ikke har klart på 5 dager.. Det er servicen sin det tenker jeg…ALDRI MER FOR Å SI DET SÅNN!!! 

Nå er hvert fall marerittet over, så slipper flere bekymringer nå! Vi kan endelig nyte fredagen i kveld sammen bare jeg kommer hjem fra jobb, vi kan legge oss sammen i kveld å sove godt SAMMEN igjen. ah, kjenner jeg er 10 kilo lettere og veldig glad! ♥ LOVE YOU♥

Ha en super helg alle sammen ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg