solbærtoddy og sofakos

Ja, nå er det snart påske å vi har et så herlig vær ute! Det er så fint at man får lyst til å kle av seg alt man har å bare suge til seg den sola som kan gjøre at du får en litt freshere look! Veldig synd at influensa går for fullt over alt å at jeg har vært så heldig å sugd til meg den for fullt! ryggvondt til 1000 og influensa som herjer kroppen er ikke kult når man våkner så tidlig av et så fantastisk vær! Men sånn er det nå, sofa og tv med solbærtoddy i hånda skulle man vel tro at ting vil fungere litt etterhvert hvertfall. 

SÅ, da sitter jeg nok en gang helt alene på en fredag langt oppi skogen her. Noe jeg absolutt ikke hadde valgt igjen om jeg kunne!

Håper dere nyter helgen til di som har fri å håper finværet fortsatter hele påsken 🙂 


En finværhilsen fra oss to♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg