Hjemme

Hallo:) nå har jeg kommet meg hjemover å i dag bærer det opp til fjells! Igår hadde jeg en kort dag på jobb, så var det enda en sjekk på sykehuset før det bar oppover sammen med Melis. Da dro jeg rett til Kirkenær slik at jeg fikk være med på å hente småtrolla i barnehagen, det er noe jeg synes er så kjempe koselig. Di blir så glad, jeg blir så glad å alle er så glad! :). alt er bare så urolig koselig! 🙂 hihi.. Så var det middagstid å når jeg skulle dra til mamma å holse på der skulle så klart Lucas være med tanteLine sin, så da ble det litt Lucas&TanteLine tid akkurat som før♥

Vi våknet klokka 07.13 i dag, (blir så glad inni meg nær det første jeg ser når jeg åpner øynene er et lite ansiktet se så søtt opp på meg å sier; tante Line, kanskje vi skal stå opp å se på litt Barne-TV!? altså)! 🙂 så da var det bare å stå opp å lage fyr i ovnen og litt sjokomelk. 

Nå kommer snart Storesøster’n min å henter meg og Lucas, så da blir det kvalitetstid sammen med di i dag. ♥ jihuu

 

Ha en fin helg/lørdag alle sammen♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg