Søteste

Hva skjer med gutter og mindre hunder? Spesielt chihuahua…

Jeg har ønsket meg en litt mindre hund veldig lenge nå og siden jeg er veldig glad i hunder og dyr generelt fikk jeg det. Men det var en liten betingelse fra samboeren min;- At han skulle få slippe å gå tur med den, spesielt om hunderasen heter chihuahua. Slippe å vise seg alene med den..

Det er så klart helt greit, svarte jeg og flira litt over det! (“tøffen”)

Jeg skal gå tur jeg, jeg skal ha hu med meg overalt jeg, å jeg skal passe på den som et lite barn! Fordi det faktisk er et lite barn å fordi den trenger kjærlighet og omsorg hele tiden, akkurat som alle andre dyr og barn.

Men hvorfor så flau over den stakkars lille hunden da? Det er jo en hund med fire bein akkurat som andre hunder, bare at den er veldig liten og har små korte ben. Den trenger å bli litt bært på når den er litt redd og kald, ellers har den bein å gå på den også sånn som alle andre hunder. 

Når vi var å henta den væsle jente vår snudde det seg litt om for han kjæresten min. Han ble plutselig litt myk, han ble nesten litt forelsket i den lille jenta som møtte oss i døra. Han fortsatte på veien hjem å fotalte meg hvor søt og fin lita jenta vi har fått oss. Han klarte ikke helt å ta øynene bort fra henne. Men fortsatt fast bestemt på enda så klart, at han skal ikke vise seg alene med hu i rosa bånd, ikke snakk om! 

åjoooda 🙂 her om dagen når vi var i oslo fordi jeg skulle til legen kunne jeg jo ikke ta med meg den lille jenta inn på legekontoret. Da måtte jo han da så klart passe den lille jenta, helt alene, i byen. Jeg spurte han om han ikke kunne være så snill å stikke på butikken for meg siden jeg var så tørst, å MÅTTE ha snus siden jeg var tom. Jeg nekta han så klart å la hu sitte i bilen alene, det skjer ikke, aldri! Å tror heller ikke han hadde latt det skje for å være ærlig, men man må jo få protestere litt hvis det gjør at man føler seg bedre med tanke på situasjonen. haha! Så, det ente da med at han satte på det rosa båndet mens han sa; hærregud Line, du får meg til å gjøre så mye rart du! -og tuslet ned på butikken helt alene med Melis mens han mumlet med grov stemme etter meg; Line, nå skjer jo det som nettopp IKKE skulle skje daaa!! -jeg går her med en hvit liten chihuahuajente med rosa bånd, tror du jeg føler meg som et ekte mannfolk da eller???? hmf…. XD (jeg flirer litt enda med tanke på synet) Det gøyeste var at når jeg tok bilde å erta han litt kom det forbipasserende eldre damer å flira litt søtt også. 🙂 njaaa

Så der gikk han, med en liten kremhvit chihuahua jente, med både rosa halsbånd og rosa flexibånd♥ Noe så vakkert! Det er jo bra han har såpass BRA selvtillitt at han ikke lar seg knekke helt da x) Det er jo bare en LITEN hund 🙂 (Jentene kommer til å snu seg og sikle etter deg kjære ;))

Di søteste jeg jeg vet om😊


 

Likheten mellom chihuahua og gutter? 

1. Di er veldig kosete og kan ligge på fanget og kose i evigheter♥

2. Di er noen fine sjarmører♥

3. Di kan fort glefse til andre folk (gutter) om noen kommer å tar på deg♥ 

4. Veldig trofaste små jævler om di liker deg♥

5. Veldig tøffe på utsiden og veldig mye på innsiden♥

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg