Kardashian flette

Fletter er så kuult! 
Dere som følger med på dissa kardashian jentene på TV, eller følger med på insta vet hva jeg snakker om!? I hvertfall så synes jeg fletter er så utrolig kult å det er noe jeg kunne gått med hele tiden egentlig! (Hadde jeg hatt en stylist som fulgte meg døgnet rundt hadde det jo ikke vært no problem å sett smashing ut hele tiden), for det tar jo litt tid noen ganger. Men nær jeg ser noen med kule fletter så blir jeg så inspirert, synes det er så fint, sexy og kult på samme gang! For det er jo det, man kan jo bruke det til alt! 

Såe, på jobb, når vi ikke har så mye å gjøre når det er litt stille i salongen Osv.. Da setter man seg ikke nødvendigvis ned for å gå på Facebook og sturer der. NEI! Da er det MANGE andre ting man må gjøre nemlig, å det er likseså viktig å øve seg på ting man synes er gøy eller kan bli bedre til. 

Når man har en super dag på jobb foreksempel, da kan vi fort bli veldig inspirert av noe helt annet enn hva man jobber med selv og bli veldig kreative, inkludert med oss selv! Vi finner frem alle di 100 produktene vi har i salongen, setter på litt kul musikk, stiller oss framma speilet å digger oss selv til det fulleste! Haha, neida..joda, neida:D 
Vi kliner oppi det ene og det andre vi trenger for å få til en look som skal sitte skikkelig. For det må’n ha, produkter som fungerer! Ellers blir det vanskelig å få til noe, det sier seg jo selv! 🙂

 
Sååå, jeg må bare vise dere litt skrytebilder av meg selv som jeg har gjort! Synes jo det er veldig gøy:) 


 

Hot or not? 🙂 

 

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg