Helt halvferdig

Åhh, kjære vene.. Hvor skal jeg starte? Jeg har så mange halvferdige innlegg i arkivet mitt nå at jeg har mistet helt kontroll. Det blir liksom en skikkelig pause når man ikke vet riktig hva man skal ta seg til. Det å sette seg ned å skrive er jo pleie i seg selv, men når man har så mye på hjertet er det vanskelig å luke ut hva som er viktig å få med å ikke. Vil jo helst få med alt ;D

Jaja, di siste dagene har egentlig gått med til bare triste ting. Nå er det nemlig ei godhjertet stjerne til på himmelen. Gikk fortere enn forventet, men skal se til at ting blir sånn du ønsket aller mest! ♥

Så har jeg vært hos kiropraktor et par ganger. Det er noe jeg har gruet meg til i mange måneder nå, men endelig fikk jeg ut fingern. Det å knekke opp så mange muskler i både nakke, rygg og rompe kan da umulig være bra!? Eller, det gjør vondt, så er det bra, så gjør det veldig vondt,-så går det over. Så er det på´n igjen 🙂 hm, blir nok bedre. 

Beklager fraværet mitt alle sammen, lover at når ting har roet seg skal det bli en forklaring på saker og ting <3

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg